Hemma

Vi är hemma igen och har fått krama om lilla wilma! Hon verkar ha haft det jättebra och bröt ihop en stund när vi hade kommit hem. Vet inte om det kom ikapp henne att vi varit borta kanske men hon somnade gott tillslut och ikväll har det varit bra igen. 
Vi hade en bra förmiddag på Ronneby också. Vi fick sova länge inatt. Somnade lite över tio med Alicia tätt intill oss och sov till lite över 8. Både jag och Robin vaknade innan Alicia och det är så skönt när det händer!! Vi gick sedan ner och åt en god frukost och sen var det dax för ännu mer badande! Åkte massor och lekte. Lagom till middag åkte vi hem och har haft en lugnt em/kväll hemma! 
Jag uppskattade verkligen att komma iväg med bara Alicia, jag tror faktiskt att även hon gjorde det. Hon kändes lugnare och mer fokuserad på oss. Jag kan inte förstå att hon har blivit så stor!!!hon kan så mycket helt plötsligt, kläcker ur sig de roligaste kommentarerna och har ett väldigt knasigt kroppsspråk ibland!! 
Nu har Robin bara några dagar kvar på semestern så nu ska vi försöka ta det lite lugnt och njuta av dessa dagarna! Ska även försöka få gjort lite mer i sovrummet så vi kan få slippa sova i allrummet där uppe!:) men det är inte så lätt med båda barnen, de vill väldigt gärna vara med och "hjälpa till". 

På måndag har jag och Robin bestämt att vi tillsammans ska vara nyttiga och hälsosammare. Ska ut och jogga tillsammans, styrketräna och äta bra mat. Verkligen peppa varandra och det ska bli så skönt att få sällskap!!sen har vi tiden emot oss, det är så mycket annat som ska göras också men vi känner båda att vi behöver detta nu! Mycket för att få mer energi och självförtroende mer än att vara snygg. Kroppen börjar återhämta sig från förkylningen igen så tror det blir lagom att dra igång hårt på måndag:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0