fredag!

Idag blev det några timmar inne för att spika klart panelen vi ska ha i sovrummet. Nu är den äntligen på plats och snart är det klart för att börja målas! Ska välja nytt golv också i dagarna. Men i helgen ska vi verkligen försöka njuta av dagarna också och jag tror det ska bli ganska varmt? Inte många planer för helgen och det är så det ska vara! 
Jag har anmält mig till ett kostprogram på hälsocoacherna... ska bli spännande att testa på. De hade "gratis" coachning och att man endast betalar för sina kosttillskott i 90 dagar. Jag har varit ganska skeptisk till sådant innan men va fanken... kanske detta som funkar bäst för mig. Så det kan vara värt att prova. Så när jag drar igång med detta så får ni inte frestas med god fika eller locka mig till att synda! 😊


Kommentarer

Lycka till

2015-08-15 @ 15:28:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0