fredag!

Barnen vilar middag och jag andas ut en stund. Dom är så intensiva nu båda två så jag är verkligen helt slut på dagarna. Wilma har ju växt till sig och kan nu ta för sig med och busa med Alicia. Och detta har Alicia kommit på så det är bus hela tiden...ofta härliga skratt som värmer så gott.. dock händer det titt som tätt att det avslutas med gråt för att Alicia puttat wilma eller wilma har bitit Alicia. Tycker det är så svårt hur man ska lära dom att det inte är okej mer än att säga ifrån... om och om igen! Någongång snappar de kanske upp tjatet för det känns som att det är det enda jag gör om dagarna just nu. Tjatar och tjatar om att ta det försiktigt. 

Jaja nu ska jag försöka få städat lite här hemma. Har verkligen inte prioriterat på sistonde så behöver komma ikapp lite nu! När Robin kommer hem blir det ännu mer planerande inför söndag. Såg ni att hd skrivit om walk of hope nu också?:) 
Har fått bilderna nu som vi tog för ett tag sedan. Visar fler sen!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0