uppskjuten behandling

Åkte ner till Lund idag med ett stort tvivel på om de skulle våga ge henne behandling när hon inte är riktigt frisk. Haft lite svag feber och jobbig hosta. Lyssnade på henne och hörde lite pipljud på lungorna så hon ville inte chansa och starta en behandling idag. Får skjuta upp det till nästa vecka. Tråkigt men man vill ju inte riskera något. Pratade även med en forskningssköterska när vi var där nere som ville att vi skulle vara med i en studie. Handlar om att kolla om det är genetiskt eller ej och jag tycker det är jätteviktigt att vara med för jag vill ju själv få svar. Nu hoppas jag att Robin ställer upp på ett blodprov. Han är ju så sjukt nålrädd. 

På vägen hem så åkte vi inom och kollade på en bil. Vi behöver köpa en ny. Vår är alldeles för trång och vi sitter inte bra alls. Så på lördag ska vi köra ner och hämta den!:) bilder kommer säkert att komma! Länge velat ha ny bil och äntligen är det dax!:):) 
Lilla hjärtat fick sitta med mig i solen en stund och mysa!:) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0