trollsäng

Sedan jag fick barn och börja kolla barnsängar så har jag fastnat för en speciell säng. Varit lite som en dröm att få ha den till barnen:) 
Idag var vi iväg och skulle kolla in en ny barnbutik som öppnat här. Kommer till sängavdelningen och alicia hoppar upp i sängen direkt, kryper ner under täcket och myser. Säger att det är hennes och ser så nöjd ut. Tror det tog en kvart innan vi fick henne därifrån:) frågade vad den kostade och sedan sa jag inte så mycket mer. Några minuter senare så ser Robin på mig o säger att han tycker den va fin. Jag skrattar lite för trodde aldrig han skulle gå med på det. Jag brukar få tjata mig till det mesta haha. Även om jag själv betalar det:) 
Åker hem och han börjar mäta och kolla rummet. Så bestämmer vi oss för att köpa den åt henne. Vi vill kunna ge henne något fint nu när allt är som det är så det fick bli den. Jag har fått ihop den men inte hunnit bädda så det får jag fixa med i morgon. Ska även möblera om på deras rum så jag har lite att pyssla med!:)

Wilma sover gott hos mig nu men hon va så ledsen i fem min innan hon somna. Nu känns hon varm så håll tummarna att det inte är någon feber som spökar här!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0