tisdag

Dagarna springer förbi och jag har haft dåligt med tid till bloggen men hoppas det vänder snart:) 
Jag och barnen har åkt på en förkylning nu igen. Blev ju precis friska från förra så åker vi dit igen. Hade varit skönt med lite mer uppehåll men men. Är snorigt och lite hostigt men inte värre än så. 
I går natt fick jag feber. Just samma natt bestämmer sig alicia för att vakna halv tolv och sen inte somna om förrens över halv fyra. Det var 4 långa och jobbiga timmar när man själv inte mådde bra och bara ville sova. Självklart vaknade wilma till vid 04 och ville äta. Och sedan vid sex för att vara pigg och ville gå upp. Alicia sov till nio:) 
Tog två panodil och sen mådde jag bättre så vi åkte ner till bvc för det var dax för vägning av wilma. Upp 200 g och 3 cm på en månad. 

Idag var vi på förskolan. Alicia fick vara själv en halvtimme och det gick jättebra. I morgon ska hon nog få va själv under middagen så får vi se hur det går :)

Läkaren ringde idag. Vi ska få en tid till sövning. Hon har problem med öronen och med denna sjukdom så är det vanligt att vax samlas mer än vanligt. Har försökt rensa tre gånger men det är så plågsamt för henne så nu får dom göra det ordentligt under lätt narkos. Tar emot och det är alltid jättejobbigt med sövning tycker jag men det behövs ju. Så nu får jag ladda för det... ska till dietist nästa vecka också. I perioder så äter lilla damen inte alls mycket så kan vara bra att få tips och råd hur vi ska få i henne så mycket som möjligt. 
Små kusinerna:)


Kommentarer

härlig bild på dej o töserna kram karin

2015-04-26 @ 17:26:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0