sjukhus

Alicia vaknade vid två tiden inatt och när hon kom till mig vad hon kokhet. 39 graders feber så bara att ringa till onkologen i Lund som skickade oss till Helsingborg direkt. Denna gången fick vi hjälp direkt och läkaren kom snabbt. Prover togs och de såg ganska bra ut. Lite förhöjda vita och lite förhöjt crp men inte så farligt. Jag tror själv det är öroninflammation igen och de trodde dom också. Så blev hemskickade med antibiotika! Två timmar tror jag att det tog, snabbt och smidigt! 

Nu mår hon bättre och vi har varit och hämtat vår nya bil:):) nu är jag så trött så jag vet knappt var jag ska ta vägen... 3 timmars sömn är inte mycket men tur de är söndag i morgon o båda är lediga!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0