måndag

Sitter i soffan med båda tjejerna vid min sida. Wilma bara somnade och sover nu gott. Alicia tittar på barnkanalen och lutar sig mot mig. Om en timme ska jag ner på banken och jag är långt ifrån färdig. Borde egentligen göra mig klar men jag kan inte slita mig från soffan. Det är så mysigt att sitta och känna wilmas lugna andning när hon sover. Alicia pillar på bh-bandet som vanlig och är så mysig. Dessa stunder är så underbara!

Men snart ska jag lämna alicia hos Denise så kan dom busa medan jag o wilma går till banken. Ska sätta in pengarna vi fick som engångs belopp åt alicia på ett annat konto. De ska få ligga o växa till sig ännu mer hoppas jag! 
Är faktiskt ganska nöjd att vi så snabbt lyckades spara ihop pengar till en bil. Vi var precis helt bankrutt nästan men det lönade sig att snåla för vi hade båda kunnat lägga undan en del av de pengar vi fick igen sedan innan. Så nu ska vi börja spara upp igen men det ska nog gå bra!:) 

Alicia mår förresten bättre igen. Febern försvann snabbt och har inte tittat fram igen. Men håller nog henne hemma från förskolan denna vecka så hon kan få sin behandling nu snart!vill ju inte att den ska skjutas upp mycket mer! 

Bild från när vi var på kosläpp igår!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0