fullt upp

Senaste dagarna har bara sprungit förbi. Inskolningen går bra. Hon trivs och är inte så blyg. Nästa vecka ska jag börja lämna henne lite själv men tror det kommer gå jättebra. 
Efteråt är hon ganska trött och efter 2-2.5 timmars vila får jag väcka henne. Den är det nya krafter och full rulle igen. I förrgår åkte vi ner till hembygdsparken efter hon varit och lämnat blodprov. 
Busade massa i det fina vädret och sedan satt vi och åt en glass. Tänk att hon är så stor nu att hon kan välja själv och sitta och äta glass och prata med en:) riktigt mysigt var det och det va bara vi tre:) wilma satt snällt i sin vagn och tyckte det va spännande saker att titta på. 

Robin var iväg med jobbet igår så vi fick klara oss själva här hemma. Mamma och Johan kom på kvällen och hjälpte med mat och allt sådant. När wilma somnat så kröp jag och alicia upp i vår säng, tog hennes täcke och kudde och bäddade ner oss och läste bok. Sen somnade vi så gott tillsammans♡

Idag är jag så trött. Robin tog tjejerna och gick upp men jag får så dåligt samvete om jag somnar om. Skulle jag dessutom få somna om i en säng för mig själv kan jag nog sova i evigheter. Så lika bra att hålla sig sysselsatt för att snart påbörja dagen. Skönt att bara få ligga och dra sig i lugn och ro i alla fall;) 

Ikväll ska vi ut och äta och kolla bio med Andreas och klara:) ska bli så kul!;) 
Nu hörs en liten röst där nere som försiktigt ropar "mamma". Dax och gå upp!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0