feber

Wilma hade feber. 39 grader i gårkväll. Varit pigg idag än så länge men febern är kvar. Robin åkte till jobbet men vi kände båda två ganska snabbt att vad sysslar vi med. Vi måste göra allt vi kan för att skydda alicia nu dagarna innan behandlingen. Alla jobbar eller är bortresta så jag visste ingen som kunde ha alicia hela dagen. Robin fick helt enkelt komma hem så vi kan hålla isär dom. Det är omöjligt när man är själv och det räcker att jag vänder ryggen till så är ju Alicia på och pussar på Wilma. 
Är så jobbigt att behöva vara så rädd för att Alicia ska bli sjuk. Lite feber är ju inte så farligt annars men nu blir det en så stor grej av allt och känns löjligt att Robin måste vara hemma från jobb för att det ska fungera. Men ännu en gång måste vi acceptera att det är så det är nu.. och ett tag framöver! 

Nu håller jag tummarna att lilla Wilma blir bra snabbt, hatar att se mina barn sjuka!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0