dax för behandling

Igår ringde telefonen vid fyra tiden. Vi skulle komma ner idag redan för att få behandlingen. Skönt att den inte skjuts upp mer nu!var okej att hon fick den trots att hon går på antibiotika. Så vid två ska vi vara i Lund. Perfekt för då kan Robin i alla fall jobba fram till lunch:) 

Jag har tänkt på en sak. Jag ser ju på min statistik här på bloggen att ni faktiskt är en del som följer oss vilket jag tycker är jätteroligt! Jag märker snabbt i min omgivning vilka som läser och är uppdaterade och ibland är det skönt att slippa berätta om allt som hänt sista tiden! 
Men jag kan ju inte se vilka ni är som läser och kommentarerna strömmar ju inte in direkt haha! Så hade varit jättekul om ni vill lämna någon kommentar eller något. Oavsett om ni känner oss eller inte!;) 

Och en sak till jag tänkt på. Jag får många förfrågningar på instagram om folk som vill följa mig. Jag har dock valt att ha min Facebook och instagram privat. Väljer att öppna upp mig en del här i bloggen och här får gärna vem som följa oss. Så har jag nekat er så är det inget personligt utan mest att jag vill skydda mina barn lite från att bilderna sprids och ja vill veta vilka det är som följer mig. 

Puss till er och ja uppskattar verkligen att ni tittar in här♡
Wilma har blivit stor tjej och traskar nu med gåvagnen själv!:)


Kommentarer

Du vet jag följer dej o familjen Kram Karin

Svar: Ja då du är flitig på att kommentera!:) stor kram!
Jessica

2015-04-29 @ 16:34:35
Sofia Mackintosh

Vi följer er resa från Skottland. Vad stor Wilma blitt, kan inte fatta att hon går redan :-) Lance kämpar på med att försöka krypa, men han snackar och sjunger hela tiden :-D kramar till er

Svar:
Jessica

2015-04-30 @ 14:41:31
Vibeke Gustafsson

Hej!
Jag följer din blogg för att jag vill hålla mig uppdaterad om Phoenix och Memphis familj.
Det gör mig ont att Alicia och ni ska behöva gå igenom allt det här. Men som livet är just nu är det tyvärr "bara att gilla läget" och göra det bästa utav det.
Carl har haft en rätt tuff och barn -och ungdomstid med många sjuka och släktingar som gått bort.
Tänker på er.
Kram Vibeke

Svar: Kul att du följer oss och tack för kommentaren!:)
Jessica

2015-05-01 @ 18:38:24
Anonym

Åh vad stor Wilma har blivit!! 😍

2015-05-10 @ 20:38:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0