fredag:)

härlig start på denna fredagen med besök av emelie och ebba:) efteråt så börja jag röra lite men fick inte gjort ett dugg med mina små tjejer haha! Denise va snäll och tog med alicia på en cykeltur till stan så nu har jag fått gjort lite. sorterat och vikt wilmas kläder, herregud med kläder våra töser har! är så kul att gå igenom allt igen och klä wilma i det som alicia har haft:) tiden räcker inte åt att vika ihop Alicias kkäder så får se om jag får gjort det i helgen. känns dock ganska meningslöst när jag vet att hon kommer riva ut allt några sekunder senare! fick även dammsugat och kastat i mig två knäckemackor med avokado. sådant som var en självklarhet förr är ett under om man får gjort nu. men vet faktiskt inte vad jag skulle gjort utan syrran min, hon hjälper mig så otroligt mycket bara genom att vara här!
nu sitter jag och funderar på om jag hinner torka golvet också eller vad jag ska prioritera att göra nu. men tio min i soffan utan en liten alicia som klättrar överallt var skönt och sen fick jag ju skrivit av mig lite onödigheter här till er som faktiskt läser min blogg:) måste sätta mig och skriva ner förlossningsberättelsen också, man glömmer så himla snabbt så vill få det gjort!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0