en bra söndag

spenderade ett par timmar i hembygdsparken idag med min lilla familj och bror!:) alicia sprang omkring och kollade djuren, lekte i skogen och gungade:)
båda barnen somnade i bilen hem så jag kröp ner i soffan med godisskålen en stund. gäller att passa på när alicia sover:) därefter blev det bullbak och Robin grillade. nu sitter jag och försöker väcka lillan så hon kan få på sig pyjamas och äta sista gången innan vi lägger oss, men hon är inte så lättväckt och jag börjar bli väldigt trött.
Alicia vaknade vid halv fyra inatt och ville inte alls somna om. Så jag hade ca tre timmar dom jag var vaken inatt. wilma låg dock i sin säng hela natten så alicia fick sova hos oss sen och det va mysigt att ha henne hos oss lite, inte så ofta det händer nu. men är så glad för att wilma kan sova i sin säng så man kan få sova för dig själv också. jag sover nog inte så djupt när hon sover intill mig faktiskt.
annars ligger hon i sin säng i babynestet till första amningen sen får hon ligga kvar hos oss för då är jag för trött för att resa mig igen haha.

ännu en mysig helg över och i morgon är det bara vi tjejer hemma igen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0