strandhäng!

vilken dag det har varit...supervarmt ju! vi packade picknickkorgen och åkte ner till stranden. robin är ju ledig en vecka nu så vi passar på och myser en massa familjen! lina hängde med oss ner också):)
alicia gick omkring så lugnt och fint där och när vi gick i vattnet så trillade hon så det blev ett dopp för hennes del. va faktiskt inte så kallt i vattnet:)
en riktigt mysig dag som sen fortsatte med utomhusbus i trädgården.
denise kom hit efter jobb och ja skulle hjälpa henne kolla resa.. hittade en all inclusive resa till turkiet för 2200 kr.. gissa om jag va sugen på att följa med!!!
nu är robin och kollar hockey med grabbarna och jag har en stund för mig själv. ska snart lägga mig för i morgon ska ja faktiskt jobba!




tog massa bilder men de får stanna i vårt privata album då jag inte vill lägga ut nakenbilder på nätet och hon va ju en nakenfis rätt mycket idag:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0