pigg och glad!

nu är det full fart på Alicia igen, så otroligt skönt! åh hon är ju så go min lilla tjej.. vet inte hur många gånger om dagen jag bara tittar på henne, kramar om henne hårt och blir helt varm i kroppen av alla konstigheter hon har för sig. Hon får mig att skratta och le så mycket! och hur underbart är det inte att få höra "mamma" fleeera gånger om dagen! idag har vi varit på lager 157 och väla en sväng.. men det tog på ryggen kan jag säga. funderar på ullared i morgon så vi har det gjort för det lär ju inte bli bättre med tiden direkt så lika bra att göra det. får se hur vi gör.
nu ska jag hoppa in i duschen och sedan krypa ner i sängen o sooova! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0