ny hobby

jag har verkligen fastnat för det här med att sy. har inte sytt något sedan skolan och kan absolut inget om det men jag fick låna farmors gamla symaskin och gjorde ett försök att sy ett babynest. och jag lyckades.. det blev inte perfekt men jag är nöjd ändå. så kul att ha något man själv sytt. så nu längtar jag till bebisen kommer så jag får testa den:) tog även tag i våra gardiner som har hängt längst med marken eller bara varit uppnålade i flera år nu så nu sydde jag upp dom.. har en del gardiner kvar men de går ju snabbt :) ska sy en madrass till lina och sen funderar jag på att börja sy lite mössor l
till alicia och bebisen:) måste bara hitta lite fina tyger sen så.. hoppas detta intresset håller i sig nu bara för det är så kul att ha något och pyssla med!

robin har en veckas pappaledighet denna veckan så vi ska påbörja ett rum till alicia.. börja resa väggen i alla fall så kan jag pyssla lite där sen:) ska även göra lite mysiga utflykter och bara mysa.. sen ska jag faktiskt jobba på fredag en sväng.







denna söta tjej sitter och gör mig sällskap när jag syr!!:) okeej hon springer runt en hel del också men så mysigt när hon sätter sig och "pratar" lite:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0