måndag

så har fyra dagars ledighet tillsammans med Robin sprungit förbi. jag älskar när han är ledig med oss och alicia blir riktigt pappig de dagarna han är hemma. han får inte gå ifrån henne och det är mest han som gäller. gulligt:)
i fredags var vi på ullared och skulle shoppa det lilla vi behöver till bebisen sen. ryggen kändes faktiskt okej även om den va riktigt kass på kvällen sen men nu är det gjort så det är skönt. vi fyndade även en vagn i helgen!:) en syskonvagn, basson duo. vi har kollat runt på massa på internet men de som vi kunde tänka oss va denna och bugaboo donkey duo som jag egentligen helst vill ha. men den kostar ca 12000 kr och då måste man beställa från holland, annars ca 16000... så därför ville vi gärna hitta någit billigare. så dök denna upp på blocket för 1600 kr!!!!!!!! ringde direkt och sa att vi köper den. nu ska vi bara köpa nya däck till den och en liggdel:) älskar att göra fynd och är glad att jag inte tog den dyra direkt! nu kan vi testköra denna och se om vi är nöjda även när man kör:)

igår var vi och grillade hos robins mamma och spelade kubb och uteyatzy. i lördags hade vi lite grillkväll med lina, benson, lenny och josip.
nu sover alicia gott i min famn och slår upp ögonen när jag försöker lägga ner henne i vagnen så vi sitter kvar i soffan och myser sen ska vi upp till min farmor och hälsa på!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0