en dag för mig själv!

jag älskar att spendera dagarna med Alicia men man får inte alltid gjort de där extra småsakerna som man hade velat. så ibland är det skönt att få en stund för sig själv bara:) mamma hämtade Alicia i morse så jag kunde ha en "spadag":) man börjar direkt fundera på vad man ska passa på att göra när man har egentid.. städa, sova, göra ärenden eller som jag valde bara ta hand om sig själv. kände att städa gör vi ändå i helgen och jag behövde verkligen få ta hand om mig själv lite. så än så länge har jag färgat håret och ögonbrynen, gjort ansiktsmask, duschat i 45 min (okej passade även på att skrubba duschen så lite städning blev det) och nu har jag ätit lite hemgjord rabarberpaj med äpple och jordgubbar:) nu ska jag fixa naglarna och måla dom i någon vårig färg. sen får jag se vad jag mer passar på att göra men blir nog röja lite i alla fall, och säkert slappa i soffan!:)
men ärligt talat så saknar jag redan min lilla solstråle!! ♡


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0