99 dagar!

nu är vi nere på tvåsiffrigt och det känns som det närmar sig lite mer nu:) 99 dagar kvar bara tills bebis är beräknad att komma... det innebär att om ca 99 dagar är jag tvåbarnsmamma. herregud!:)
graviditeten flyter på bra.. jag mår bra så det ska jag inte klaga på. men måste ju få gnälla på smärtan, den är jag riktigt jäkla trött på.. ryggen tar verkligen kraften ur mig vissa kvällar och det gör så ont. fastnar i soffan och ibland tar det 5-10 min aktivt försök för att jag ska kunna komma upp, och då ligger jag inte ens i soffan utan bara lutat mig tillbaka lite.
tycker magen börjat växa rätt bra nu också och jag känner mig som en stor flodhäst. haha! gått upp ca 5 kilo nu, helt okej ändå med tanke på att ja inte kan motionera och ja har ju inte ätit supernyttigt direkt!
alicia sover gott i vagnen och jag har ätit lite lunch, ska nog passa på o vila en snabbis innan hon vaknar:)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0