stolt över min bästis!!

idag tog malin sin examen som sjuksköterska!!! grattis igen gumman min! jag kan inte förstå att hon nu är klar och ska flytta upp till Stockholm och börja jobba där och äntligen få flytta ihop med sin linus. som detta par har kämpat på i månader och år för att få bo tillsammans och nu äntligen kan dom det! är så imponerad över att ni har hållit ihop hela tiden och ni är så fina tillsammans. jag kan ju inte neka att jag är avundsjuk att hon är färdig med samma utbildning som jag vill medan jag har lååångt kvar:)
du kommer vara en helt fantastisk sjuksköterska och alla patienter och kollegor har tur som får ha dig vid deras sida! blir jag någongång sjuk så är det en sådan person som dig som jag hade velat ska ta hand om mig. lycka till med jobb och Stockholmslivet!
kommer nog bli en del stockholmsweekend för fy satan vad jag kommer att sakna dig!
all kärlek till dig malin <3






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0