lördag hela veckan

här hemma är ju robin pappaledig. tanken var att jag skulle jobba och jag har tagit två pass o har tre dygn nästa vecka.. skulle blivit mycket mer men har och är förkyld så har inte fått vara på det stället då personen är infektionskänslig. så det har varit lugnt och skönt nu. det är verkligen helt underbart att ha robin hemma och kunna spendera dagarna tillsammans. nu är det bara någon månad men vi ska njuta fullt ut!! underbart att kunna få sovmorgon lite då och då eller att bara sätta sig och ha avlösning och inte själv behöva springa hela tiden. nu har hon precis somnat och klockan är halv elva. så pigg i kväll och har inte gått att få henne och somna!
igår var jag nere i Malmö och kollade brudklänningar med malin emma och malin. mysigt men fick jäkligt dåligt bemötande i första affären så vi gick! hur den butiken kan gå runt undrar jag verkligen för dom va inte trevliga alls!!!

i morgon hade vi tänkt åka och bada på något äventyrsbad men väntar nog till nästa vecka kanske. får se vad morgondagen bjuder på men får försöka komma iväg och träna något i alla fall. vi har varit duktiga pch gått mycket men de sista dagarna har jag bara inte orkat! vädret har ju inte inspirerat precis!!

nu ska jag också krypa ner i sängen som jag har velat göra sedan kl 8!:) nattinatti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0