bad

i natt låg jag och ftös hela natten och mådde dåligt. trodde att de va magsjuka på g när jag vaknade i morse men när jag hade gått upp mådde jag bra igen vilket var väldigt skönt:) så vi åkte till Laholm med malin och badade lite:) är så mysigt att komma iväg på sådana saker och robin tyckte det var roligt att få se henne i ett badhus:) där var faktiskt väldigt bra för små barn så dit kan jag åka igen. dock är det roliga för oss "vuxna" på sannarpsbadet. får se vad vi provar på nästa gång!
när vi kom hem hade snön lagt sig så vi tog mogge på en promenad och alicia fick åka i sin pulka! hon ser så söt ut i den!:) lite obehagligt i början men sen verkade hon tycka om det;)
nu är man så där seg som man är efter att ha badat så vi kollar bara på tv i soffan innan det är läggdax! i morgon kommer äntligen olivia och phoenix hem, ska bli mysigt att få träffa dom lite så kusinerna får leka!;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0