2014

först vill jag säga stort grattis till benson som fyller år idag <3

nu är 2014 här.. 2013 var mitt absolut bästa år bortsett från en del svårigheter och att jag förlorade min morfar! många vi kommer att sakna men samtidigt föddes en ny generation och detta fick oss att ta oss igenom det jobbiga.. vår underbara dotter kom till oss den 28:e januari och har snart förgyllt våra liv i ett år! som alla säger så springer tiden iväg och det gäller att njuta av varje ålder och ögonblick vilket vi verkligen gör. speciellt nu när robin är pappaledig också. så skönt det är att göra allt tillsammans och att dom två får mycket tid med varandra. tanken va att jag skulle jobba men har varit förkyld och har inte fått gå bredvid då så det får vi ta tag i så fort vi är bra igen!
alicia är verkligen full med bus nu och just nu är det att ge saker som gäller. hämtar en sak, lämnar den, tar tillbaka den och lämnar den igen.. om och om igen!!!:)
känner att blogga hinns inte med men jag ska ändå skriva så fort det går:)

nu har vi ett nytt år framför oss och det kommer också bli vääääldigt bra tror jag:) ska bli spännande och se alicia växa upp och sen händer säkert en del andra roligheter:) nu ska ja krypa ner i sängen och försöka spara detta inlägget vilket jag misslyckats med de senaste gångerna!













Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0