1-års kalas

åh i morgon är det dax.. vår dotter fyller snart 1 år och vi ska anordna vårt första barnkalas! var tog detta året vägen?? det har i alla fall varit fullt med lycka och kärlek och det är säkert därför det sprungit iväg:)
så idag har jag bakat tårtor inför kalaset. har inte orkat göra allt för mycket men det blir säkert bra ändå:) är många som kommer för att fira lilla loppan och då är det mest släkt som vi fick prioritera att bjuda men även några vänner såklart:)
alicia får en egen banantårta, japp jag har gjort en tårta med banan!!! jag som hatar att bara hålla i en banan. men för henne gör jag allt och nu hittade jag ett tårt recept utan socker till henne. jag tycker fortfarande det känns väldigt onödigt att proppa i dom socker även om hon ibland får smaka saker med socker i, men då är det små mängder. är skillnad på att smaka och på att äta. så nu hoppas jag att hon gillar tårtan! vi "vuxna" får en sockertårta utan banan tack och lov!:)

nu tror jag att jag hörde sängen kalla på mig:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0