Tack!

Jag blir så himla rörd när jag läser alla fina ord som ni skriver till oss! Vi läser varenda ett med glädje och och kärlek. att ni är så många som bryr er och visar det betyder så mycket för oss. Jag förstår att ni också har massa funderingar och frågor och jag ska försöka svara på allt men det är svårt när vi själva knappt vet något. Men va inte rädda för att fortsätta fråga:)

juldagarna har verkligen varit helt fantastiskt bra även om känslorna och tankarna inte alltid varit under kontroll men vi har njutit så mycket av att vara hemma i lugn och ro och fått fira med våra nära. Alicia har varit så pigg och glad och verkar knappt ha haft ont. Hon går bättre och allt verkar allmänt bättre med henne men jag vågar verkligen inte hoppas att det betyder något. Men som jag håller tummarna för att hon ska chocka läkarna och bevisa att det är ofarligt och lättåtgärdat! jag hoppas så mycket så det gör ont. om det bara fanns något jag kunde göra för att få bra besked!

tomten kom till oss både på julafton och juldagen och gissa om det va populärt bland stora tjejen:) hon pratar bara om tomten nu och knackar det på dörren så säger hon hohoho... tjejerna fick så enormt fina saker och även vi fick saker vi uppskattar.

på söndag har vi dop för lilla wilma. vi har varit oroliga för att vi måste skjuta upp det men nu är vi så glada för att vi är hemma och kan ha det. sen att det får bli som det blir är en annan sak. Jag kommer säkert att gråta mig igenom det haha. har börjat att baka lite men självklart blir det totalt misslyckat och döbakat men det spelar inte så stor roll... det är ju baka bakelser! sådant har jag inte så mycket lust att lägga energi på nu även om det såklart hade varit roligare om det blivit bra. men jag har mer saker att baka i morgon så håll tummarna att det blir bättre då!:):)


Kommentarer
Anna Dau

Underbart att höra att loppan varit glad och inte verkar ha ont. Mamma hjärtat är känsligt :) Kramar om er <3

2014-12-26 @ 23:00:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0