dop

så är vår lilla Wilma Ida Isabella döpt. det blev ett jättefint och känslosamt dop. jag va nära till gråt många gånger och när malin sjöng så fint så rann tårarna! jag lyckades läsa några ord som jag hade skrivit. mitt i allt så trillade dock alicia och slog sig så det blev lite kaos men men! ett stort tack till alla som kom och för alla fina presenter! så mycket fina saker wilma fick och även alicia fick lite saker!;)

nu är denna veckan slut och i morgon ska vi ner till Lund igen. Då ska det tar blodprov för att kolla njurfunktionen om jag inte minns fel och på tisdag är det skelettet röntgen typ. Sen får vi se om vi får komma hem eller om vi får några mer besked. men jag ska njuta av vår säng inatt och sista timmarna här hemma. vilka bra dagar vi har haft i alla fall och de avslutades på bästa sätt med ett fint dop!
för er som inte kunde komma eller som inte hörde vad jag läste så lägger jag det i ett eget inlägg då jag inte fattar hur man kopierar här och jag säkert lyckas radera det lilla jag skrivit nu!:)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0