the impossible

här hemma har vi filmkväll denna lördagen och som rubriken säger såg vi the impossible. handlar om tsunamin och en sann historia om en familjs upplevelse. vad mer kan jag säga än FY FAN!! att va med om en sådan sak...bilder som aldrig kommer att försvinna. nu ska jag inte avslöja filmen men har ni inte sett den så gör det!! men va beredda på att gråta, det gjorde i alla fall denna bölfian kan jag säga! även robin va nära till tårar någon gång vilket inte är ofta. så nu har jag gråtit ut och ska snart lägga mig för det tar verkligen på krafterna o va ledsen! jag kramade o pussade alicia lite extra ikväll!! så tacksam man är att man har det så bra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0