lite ensamtid

vaknade även i dag och kände mug väldigt trött så jag passade på att kolla med familjen om dom kunde ha alicia under några timmar vilket dom självklart kunde:) så jag tog mogge o knallade hem och kröp ner i sängen och läste lite innan jag somnade och jag sov i två timmar... så skönt det var! va nog riktigt välbehövligt och jag kommer nog göra om detta. hon vaknar tidigare på morgonen nu och ibland även på natten och då kan det ta någon timme innan hon somnar om igen så inte konstigt man börjar bli lite trött! men efter en tupplur så va energin påfylld:)

just nu sitter ja med en sovandes tös i famnen och syrran bredvid o ser en film. robin är på fotbollskväll så vi har tjejkväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0