jäkla fjärrkontroll

igår fick jag en skön sovmorgon... kommer ner till mina älsklingar och då säger robin att han inte hittar fjärrkontrollen.. antar att han inte letat så noga o att den säkert är i soffan. börjar leta så smått men hittar inte heller den. bryr mig inte så mycket i början men med tiden blir man mer irriterad och vill hitta den, den kan ju inte bara va borta. men jo då!! hela helgen har gått o vi hittar inte den! letat bakom, framför, under o över allt!!! i frys, kylskåp, blöjhinken, tvättmaskin.. ja allt!! så hela helgen har jag stört mig på detta, och man kan ju inte sluta leta för man vet ju att den är någonstans! ska bli väldigt spännande o se var den håller hus när vi hittar den, OM vi hittar den!

annars har vi haft en väldigt bra helg! igår var josse från min klass här och spenderade kvällen med oss! nu sover loppan och jag ska passa på att börja på andra boken om mr grey o se om jag gillar den bättre än ettan, har inte riktigt fastnat för den än men vi får se!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0