härliga helg!

älskar verkligen helgerna. att bara kunna göra vad man vill oftast tillsammans med sin familj är helt underbart! ta dagen som den kommer och försöka dra ner på alla måsten, även om det dyker upp många sådana också. i fredags var vi och planerade köket ännu mer på ikea. inte klara ännu utan funderar och trixar hela tiden, kollar nya idéer och försöker se vad som är bäst. men billigt blir det inte i alla fall!:/ så till alla er som undrar vad jag önskar mig i födelsedagspresent får ni ett tips! presentkort på ikea!!!! och nej jag kommer inte tycka det är tråkigt att få, ni hjälper mig snarare väldigt mycket för varje liten slant:)
sen har även bilen blivit såld och vi har nu tagit över mamma och pappas bil:)
nu sitter vi nerbäddade i soffan med en trött loppa som hoppat över eftermiddagsvilan två dagar i rad så ska bli spännande o se hur natten blir:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0