babyrytmik

idag har vi varit på babyrytmik. testade ute på st michael och där var bra. liten grupp var det så det var ganska lugnt och mysigt. alicia gillar ju sång och dans så det känns skönt att man kommer iväg på lite sådant ibland. jag har varit litr nere på familjens hus innan och där tycker jag är bra:) ibland är det kul att träffa andra mammor och bara prata om barn och allt som hör till!

jag har under kvällen suttit lite o spanat på kök.. så farligt det är när man väl börjar kolla och planera. känns som vårt kök trillar samman sakta men säkert och vi har ju hela tiden tänkt göra om det men inte riktigt än kanske.. nu börjar det dock handla lite om alicias säkerhet och då vill jag inte ta några risker. går ju inte bara att byta ut skåpen heller tyvärr då det är ett gammalt kök så måtten passar inte längre. så vi får väll hoppas på en rejäk trissvinst eller något för det är jäkligt sura pengar, och när man väl hållet på så vill man ju göra det bra!

nu sover stumpan i min famn och greys börjar snart, härlig onsdagskväll!











lite höstbilder som togs igår när benson var här och hjälpte mig passa alicia och sällskapade oss:):)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0