vi föräldrar

lilla familjen kurtsson/örnhag är med i tidningen "vi föräldrar":) lite om hur vi ska fira julen i år!



alicia har nu sovit i två och en halv timme och jag börjar få långtråkigt.. vad tiden går sakta när inte hon är vaken! även skönt med en liten tupplur för då får jag egentid då jag kan läsa eller städa undan.
bänkskivan till köket kommer idag och förhoppningsvis även rörmockaren om han håller vad han lovat! så i helgen hoppas jag vi gör stora framsteg i köket:)

alicia har verkligen blivit så stor nu. hon har börjat ta flera steg (ca tio) och lär sig nya saker hela tiden. nu har hon lärt sig att "pussas" även om man får vara beredd på en liten dregglig puss ibland:) men det är ändå den bästa pussen jag fått och den som värmt mitt hjärta mest av alla!! det är så kul att se hur hon utvecklas och hur snabbt dom lär sig saker.


mamma o denise på promenad med alicia igår på väla


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0