söndag igen

så har alicia sovit hos sin mormor och morfar för första gången och det hade gått jättebra! sov till kl 5 och fick välling och somnade om till 8 tiden. så det va skönt:)

vi hade en rolig kväll. kändes konstigt att festa igen men väldigt kul att så många av mina kompisar kunde vara samlade! drog ner till torstens en sväng och sen hamnade vi på banhof. tänkte kolla hur de va nu och det var exakt likadant men med lite yngre fulla människor. det var inte riktigt lika kul att stå o veva händerna i luften längre utan då kände jag att jag bara ville hem! sen ska man stå i en lång trång kö för att vänta på sin jacka och då ska man även behöva stå ut med andras äckliga fyllefisar som dom inte kan hålla inne längre. nä tack just den delen av festandet kan jag verkligen vara utan.
idag har det varit en riktigt lugn och skön dag. vi hoppar kvällmaten och äter upp alla snacksrester istället, mums!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0