slut i rutan

satte oss ner nu kl 9 för en matpaus.. ohh kommer jag verkligen orka ta mig upp ur soffan för att fortsätta måla?? håller just nu på o målar köket vitt så snart är allt grundjobbet slut och vi kan börja sätta upp det. tar sådan jäkla tid med allting. min brossa kom en sväng idag också och var till stor hjälp!
alicia har varit hos sin farmor o farfar idag! åkt o hämtade henne och körde henne till mormor o mordar4 där hon ska sova inatt. så fick myst någon timme med henne men nu saknar jag henne så. vill så mycket hellre vara med henne men köket måste fixas så hon kan vara här hemma igen! lilla unge vad vi älskar dig!!

nu ska jag se klart så mycket bättre o sen göra ett sista ryck innan jag hoppar in i duschen o sen kryper ner i sängen för att sova gott!!:):)










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0