kaos

just så känns allt just nu, KAOS!! bara för att man renoverar köket så är det intr bara i köket det är kaos.. nä det blir stökigt i hela huset, man hittar inte något, tappar all motivation att göra det lilla som faktiskt går att göra så som att diska undan i tvättstugan! det känns lixom hopplöst att städa för de går knappt.. och mat, ja hämtmat har man redan tröttnat på!! elen är nog det jag tycker känns jobbigast för den kan man inte bara fixa själv. vi har ju bra hjälp men tar ju ändå tid såklart! men jag tänker att om en månad är allt klart!! om en vecka har vi i alla fall mer ordning även om allt inte kommer vara inkopplat då..
åh jag som har varit så positiv och varit den som peppat robin när han tycker det är kaos.. nu har jag deppat ner mig. men är nog mycket för att jag är trött och behöver sova på saken. men shit så skönt det kommer va att ha ett nytt kök!! så värt allt slit det kommer att vara DÅ!!
måste passa på o tacka alla er som hjälper oss med allt möjligt, ni är guld värda!!

här är en bild på loppan som va på öppna förskola och hade vattenlek, mycket uppskattat av min lilla leksakstjuv, hon ska ta allas leksaker hela tiden. . en bestämd dam är det vi har fått:)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0