födelsedag

så har även jag fyllt 24 år... hade en jättebra dag igår med min familj. först åkte vi till skansen och åt lunch på sand. sen åkte vi till sannarpsbadet i halmstad. blev som ett barn igen när man åkte rutschbana:) efter mycket mesande och hjälp med nedräkning från personalen så hoppade jag från treans trampolin. häftigt va?? haha.. trodde aldrig jag skulle bli så rädd för det men jag skulle fasiken göra det. och efter ca rjugo minuter tog jag ett kliv ut och gjorde bog det fulaste hoppet någonsin! haha!! även johan o pappa hoppade. lilla alicia verkade också ha det kul i vattnet:)





på kvällen serverades god lasange hos mamma o pappa.
måste passa på o tacka för alla fina presenter jag fick!! av alicia o robin fick jag ett armband med en evighetssymbol! min man han kan:)

tyvärr har jag nu åkt på en förkylning men den hoppas jag försvinner snabbt för det har jag inte tid till! i morgon kommer köket så blir att skruva lådor hela helgen. om ett par veckor kommer även bänkskivan o då ska det mesta vara klart!:)










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0