Utflykt

Blev ett besök på Ullared igår med Malin och malin. Mamma, pappa och johan va också där uppe;) alicia va jätteduktig, sov mycket och när hon var vaken satt hon i vagnen och tittade sig omkring. Sov i bilen upp och hem igen. Så duktig hon va!! Blev en del shopping för min del, hade mycket saker som jag behövde och det mesta var ju barnsaker, hundsaker och städartiklar. Blev inte så mycket shopping till mig själv men det gör inget.

Tror det ska vara fint väder idag, hade ju varit skönt! Vi ska snart gå upp ur sängen och göra oss redo för BVC. Dax att väga och mäta:)

Igårkväll hade jag mitt första "sammanbrott" eller vad man ska kalla det.. Jag var så trött efter Ullared och hade så ont i mina vader. Så när loppan skulle sova så krånglade det. Hon sov gott så länge hon fick va i min famn men så fort jag la henne i sin säng så vaknade hon... Så höll vi på i en och en halv timme. Normalt sätt hade jag orkat det men nu var jag helt slut, så tårarna rann och jag ville bara få sova lite. Halv ett väckte jag robin så fick han hjälpa mig lite. Tog då ner henne och sjöng där nere så jag kunde återhämta mig en stund. Sen åt hon lite och somnade i min famn igen, men då gick det äntligen att lägga henne i sin säng! Jag har inte haft den känslan innan att jag inte orkar, så jobbigt det måste vara för dom som ofta känner så!
Det bästa är när man vaknar och möts av hennes stora fina ögon som tittar på en, då blir man full med energi igen och man orkar ännu mer:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0