Min första morsdag 

Första gången jag blir firad som mamma och det kändes riktigt bra! Efter att ha bytat blöjan på Alicia så låg vi och mös en stund. Sen tog Robin med henne upp och jag fick sova en stund till. Sen kommer han upp med frukost på sängen och har varit iväg och köpt fina blommor! Tack hjärtat;)
Tog en promenad ut till svärmor, åkte därefter till farmor.. Där kom Malin och anna förbi med blommor till mig, så himla gulligt! Sen åkte vi ut till morfar och mös lite där.. Kvällen blev lugn då både ja och Robin va helt slut.
Det va kul med morsdag även om vi inte brukar fira jättemycket, svårt att förstå att man är mamma fortfarande.

Idag har vi varit och hälsat på Robin på jobbet så hans Jobbkompisar fick träffa alicia. Om några timmar ska vi till läkaren med Alicia. Hennes feber är inte riktigt bra än så BVC sköterskan ville att en läkare skulle kolla på henne, hoppas allt ser bra ut.. Hon verkar må bra så jag är inte så orolig men är ju inte kul när febern inte riktigt vill försvinna.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0