Kär på nytt <3

Jag trodde inte att efter snart tio års förhållande att man kunde bli kär på nytt, i en annan person än Robin! Men joo! Jag är kär i min dotter! Vet inte hur jag annars skulle beskriva känslan men det är som när man är nykär.. Man bara ler, struntar i allt annat, bara tänker på den personen och kan inte sluta titta in i dom blåa fina ögonen! Hon är mitt allt och gör mig verkligen lycklig! Det är en obeskrivlig kärlek man får till sitt barn, men alla ni som har barn vet vad jag menar.

Jag älskar dig min lilla skrutt <3



Kommentarer
Mie

Åh vilken underbar liten goding! :D

Är du sugen på en ny bloggdesign kanske? Titta in på den här designen jag har till salu just nu då :) http://skapandeform.blogg.se/designtva/

2013-05-06 @ 20:44:20
URL: http://skapandeform.blogg.se/designtva/
Josse

Hon är så himla Go, man verkligen smälter !

2013-05-06 @ 21:22:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0