Godmorgon!

Här kör vi en tidig morgon igen. Klockan är nu åtta och vi ligger o myser i sängen. Brukar kunna sova längre men hon har blivit så suttig på morgonen så när jag ändrar läge och vill vända mig om så vaknar hon direkt..hon vill ligga tätt intill heeeela tiden, mysigt men inte särskilt skönt för nacke o rygg efter några timmar i samma läge. Tur hon sover i sin egen säng till första amningen:) så vill jag ha sovmorgon får jag ta o ligga still för då kan hon sova länge!

Vi får se vad dagen bjuder på, jag ser i alla fall att solen skiner ute så hoppas på okej väder så vi kan ta en skön promenad. Har ju börjat att vara duktig nu, på vardagarna i alla fall. Promenad varje dag, pass från boken när ja tänker på de (glömmer det lätt) och äter inget onyttigt. Hade ju vara ett kilo kvar av gravidkilona men istället för att gå ner det så gick ja upp... Kom ett dop emellan, Robin va ledig och massa andra bra ursäkter;) men nu har jag ett halvt kilo kvar och det ska fasiken ja gå ner nu!! Och sen en jäkla massa till! Fast i långsam takt, annars skiter ja i det ganska snabbt igen. Nu ska jag fortsätta pussa och mysa med min prinsessa <3

Bjuder även på lite bilder av morgonmyset!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0