Freeedag!

Fredagen är kommen vilket gillas skarpt!:) vi började vår dag nere i hembygdsparken för den sista mammagruppträffen. Tog en liten promenad där, fikade och åt lunch. Är alltid kul att träffa andra mammor och prata massa bebisprat!:)
Därefter åkte vi hem och satte oss på altanen lite. Varmt och skönt väder vilket jag uppskattar mycket men tycker synd om mina små älsklingar som blir lite lidande. Mogge orkar inte mycket och flåsar hela tiden, trivs bra i skuggan. Och Alicia svettas även i bara blöjan. Nu har hon somnat gott i vagnen och jag sitter för att sola en stund, dock börjar jag känna lite regndroppar, va fan! Men de är nog bara något snabbt så jag kan nog sitta en stund till hoppas jag!

Helgen kommer nog bli lugn. Förra helgen va så intensiv så kan vara skönt för Robin att få varva ner lite nu, ta dagen som den kommer. Poolen är i alla fall uppvärmd så något dopp i den kommer det säkert att bli!:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0