Fredagsmys

Haft en riktig fredagkväll med taco idag. Alicia somnade vid halv nio ca och halv tio bar jag upp henne i sin säng för att få händerna fria lite. La mig i soffan med tidningen "vi föräldrar" och mös.. Älsklingen serverade lite glass.. Men fast man har det så bra så ligger man och tänker på Alicia och vill bara krama om henne igen.. Men snart vaknar hon nog snart så vi kan kramas,säkert när jag är som allra tröttast! :)
Hade gått ner det där sista halvkilot i morse så nu är jag nere där jag började graviditeten. Kändes bra inför helgen.. Och på helgen får jag unna mig saker så att det går lätt att va nyttig på vardagarna.

Idag tog jag en långpromenad med Alicia. Sträckte till ryggen när jag gjorde mina träningsövningar i morse och har haft ont som fan sedan dess så blev ingen promenad med mogge, vågade inte ifall han skulle dra till någongång så det kanske blev värre.. Kändes konstigt att va ute på promenad själv med vagnen och utan mogge, va väldigt tomt men samtidigt skönt att kunna gå i rask takt. Mötte upp Månsson på stationen och gick och handlade i stan. Mötte upp emma och traskade bort till Lundberg och åt fruktsallad, smarrigt!! Fick även träffa deras söta lilla valp Bella:) får nog växa till sig lite innan mogge får träffa henne.
Nu ska jag krypa ner i sängen efter en bra dag:) nattinatti!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0