Fredag

Efter en timme somnade jag om inatt och när loppan va pigg o vaken vid åtta tiden märktes de att jag va vaken inatt lite. Älsklingen va gullig och steg upp och tog hand om mogge och Alicia så jag kunde ligga kvar och sova en stund till. Så skönt det va! Sen kom han och la henne hos mig när jag var vaken och det vanliga morgonmyset kunde börja:)

Spenderade några timmar på stan idag. Blev såklart lite shopping till stumpan. va ju 25% rabattt på kappahl och dom har ju mitt favorit barnklädesmärke, Newbie! Hade kunnat köpa allt! Mötte upp Kajsa och tog en fika på Torstens. Alicia sov i 4 timmar på eftermiddagen, sen va hon så pigg så hon va vaken tills de var dax att somna för natten. Då var hon nog lite övertrött och då somnar hon aldrig utan en del gnäll. Efter att ha burit runt på henne och sjungit lite somnade hon och sover nu gott.
Även mogge börjar komma till ro men de va ju någon jävla idiot som tyckte de var lämpligt att smälla smällare eller liknande så han är rätt orolig och kollar ofta i fönstren.
Nu kryper nog en trött mamma och pappa till sängs och laddar för ännu en dag tillsammans full med mys <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0