Första maj!

Maj är kommen, underbart! Brukar vara så fint i maj och man uppskattar varje solig dag så mycket. Vi har spenderat dagen ute hos Robins morfar i deras kolonistuga. Fick en god lunch med tre rätters meny och sedan fika på det ute i solen:) åkte därefter till svärmor och träffade syskonen och Robins kusin. Alicia fick ett fint barnkammar- halsband!:) kvällen blev lugn med besök av syster. Nu ska jag krypa ner i min sköna Goa säng!:)
Måste ju även berätta hur gullig älsklingen va i morse... Han va snäll och tog ner Alicia så jag fick sova en stund till.. Sen kommer han upp, lägger henne intill mig och har gjort frukost på sängen! Han är ju bara för underbar! Bättre kille kan man ju inte ha:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0