uppdatering

så dålig jag varit på att blogga nu...igen...men dagarna bara springer iväg och jag glömmer bort att skriva ibland. för tillfället är det bara målnibg som gäller. håller på att måla om huset till grå färg istället för blå. har fått bra hjälp av olivia,calle,lina, andreas,malin, benson och josip. tack så mycket! har en del kvar men vi tar det så lugnt nu. är det superfint väder en dag så drar vi nog till stranden istället, måste ju njuta lite. men är ju perfekt att stå och måla om det är molningt.
vi har även tagit bort buskarna på framsidan och ett plommonträd på baksidan. önskar man hade gått om pengar så man kunde lägga ny sten i år också men det får vänta till nästa år.




sen jag skrev sist har även morfars begravning varit. den va jättefin men så jobbig. lille moffe som jag saknar dig <3

det är som sagt tur att jag har min lilla loppa som förgyller mina dagar. hon bara växer och växer och just nu är det full fokus på att lära sig krypa. är bara i gungfasen än så länge men snart kryper hon nog omkring här hemma:) har även varit lite gnälligt sista dagarna vilket är ovanligt för henne men en liten bissing är på g upp så inte så konstigt! hoppas det går fort så hon slipper ha ont bara.
jag lägger upp lite bilder så får dom tala för sig själv:)


















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0