tio års kärlek <3

I tisdags hade jag och Robin vår tioårsdag:) kan knappt fatta att vi varit tillsammans i tio år och jag är bara 23. det har verkligen varit underbara tio år och vi har varit med om så många saker som har fört oss närmre varandra mer och mer. jag har den bästa killen i världen, men det har jag ju vetat från början! är så tacksam för att han behandlar mig så bra, hjälper till mycket med hemmet och hund o barn. har ju insett att långt ifrån alla killar gör detta! trodde aldrig att vi skulle sitta i en villa tillsammans med hund och en underbar dotter efter tio år men så glad jag är att ödet förde oss hit!! är lyckligare än någonsin förr och njuter av varje minut vi har tillsammans! älskar dig så mycket hjärtat mitt <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0