kärt återseende:)

träffade erica och nina idag för en lunch på stan! var ca ett år sedan vi träffades sist och det var då jag berättade om graviditeten. så blev en lunch på samma ställe som då:) alicia fick fina kläder, tack så mycket!! supermysig att träffa er!



jag vet inte vad det är med mig nu för tiden, blir så jäkla irriterad på allt och alla hela tiden utan vidare anledning. I morse viftade mogge till robins kaffe så det spilldes ut lite på bordet, ja blir jättesur på robin och får bita ihop för att inte skälla på han. dock märker han ju atg ja är sur, stackaren han får ta en massa skit just nu. och neej, jag är inte gravid!! vet flera mammor som fick barn ungefär samtidigt som mig som också upplever detta. känns som ett jäkla enormt pms utbrott! hoppas i alla fall att det går över snart och att ni klarar er:):):)

har nu ätit lite glass, det gör ju alltid en på bättre humör! ska faktiskt lägga mig snart, man vet ju aldrig när lilla loppan vaknar i morgon även om det brukar vara mellan halv 8 o nio vilket jag tycker är lagom:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0