1 juli

första juli är här och alicia har hunnit bli fem månader gammal. för varje dag som går så blir jag mer och mer förälskad i henne, varje morgon vi vaknar upp tillsammans charmar hon mig med sitt underbara leende. herregud vad jag är glad för den lilla tjej som är så jäkla go och underbar!!!



I helgen hade vi lite överraskning för mamma och pappa. jag,mamma, denise och alicia var på laxen spa på dagen och hade det mysigt! tog med lite skumpa, chokladdoppade jordgubbar, ost och kex och satt och njöt. alicia badade i poolen och mamma fick en behandling. på kvällen gick vi till barMM där mammas vänner väntade och överraskade. pappa blev överrskad med bowling och middag med sina vänner:)



Denna måndag har jag varit och hälsat på min farmor. tokig och glad som alltid!:) åkte därefter till mamma för att titta in en sväng. Slutade med att vi satte på gamla filmer från när vi var små och blev sittandes i 5.5 timmar... tiden bara flög iväg. mycket skratt och en del tårar när man kollar igenom filmerna. mormor och morfar var med på en hel del och saknaden gjorde sig påmind. tänk om man hade en tidsmaskin så man kunde åka tillbaka för en dag och bara vara med dom!

en jäkligt häftig sak märkte vi också på bandet. när vi satt och kollade på när denise hade fötts och vi fått träffa henne för första gången så frågar pappa johan vad bebisen ska heta.. chockade blev vi alla när han svarar "Alicia"!!! två gånger säger han det och vi trodde inte våra öron.. hur häftigt som helst. det var ju faktiskt johan som föreslog namnet alicia för oss och då kom ingen av oss ihåg att han hade sagt detta när han var två år. jag tyckte det va jäkligt häftigt:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0