Vilodag

Herregud vilken vilodag jag har haft. Legat i soffan hela dagen i stort sätt. Riktigt skönt! Mogge har nöjt sig fint med att få springa av sig på tomten än så länge så han har också varit trött. Annars måste man ju alltid ut med honom men inte ens det har jag gjort idag. Nästan så jag får dåligt samvete men så tänker jag efter och inser att det kommer dröja väldigt länge till jag kan ha en sådan dag igen. Så Robin får ta att jag inte gjort någon nytta:)

Annars har det inte hänt så mycket. Inga känningar och så där så ja går och väntar:) hoppas på att ja snart kan få säga något annat till alla som hör av sig o frågar om det hänt något. Alltid samma svar tyvärr.. Men den som väntar på något gott...:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0