vardag igen!

idag började Robin jobba igen efter att ha varit hemma i ett par veckor. har varit så härligt att han varit hemma med oss och vi har haft det riktigt bra. har så klart varit till stor hjälp för min del när ja haft så mycket plugg men nu får jag klara mig själv ett tag igen.
i morgon ska jag ner till Malmö och ha en slags grupptentamen. har försökt plugga och läsa idag men är precis som att det inte går in. har en del andra saker att tänka på och det märks. sen har jag liknande examination på torsdag sen är det endast en sak kvar och den tror jag inte att jag behöver plugga till. så på torsdag ska jag försöka att få igång det hela lite och se om något fungerar så man kan tjuvstarta förlossningen :D vill ju så gärna träffa min bebis nu och se vad det är för en som lurar inne i magen. samtidigt så blir det en konstig känsla när man tänker på att det kan starta nu. är jag verkligen helt redo? kommer ju sakna sparkarna i magen! ja jag har tusentals tankar som bara flyger omkring i huvudet och det är lite lätt att koncentrera sig på något annat än att förbereda sig.
Gud som jag längtar!! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0